Множення раціональних чисел
Подібні завдання пропоную дітям на закріплення вивченого матеріалу. Завдання для кожного рівня навчальних досягнень роздруковую на окремих картках, пропоную виконувати їх у парах або невеликих групах (3 – 4 учні). Також проводжу подібні види роботи у вигляді квестів – завдання наступного рівня складності учні отримують лише після того, як виконають і перевірять попереднє. Подібні вправи можна запропонувати учням будь-якого класу на повторення вивченої теми «Раціональні числа»
Множення раціональних чисел
Початковий рівень
Виконайте множення:
1
48 ∙ (-6);
2
-8,4 ∙ (-4);
3
-6,7 ∙ 1,8.
2 Обчисліть:
1
-8 ∙ 37 ∙ 5;
2
-25 ∙ 23 ∙ (-0,4);
3
25 ∙ (-4) ∙ (-1).
Середній
рівень
3
Спростіть вираз:
1
-2,3 ∙ 4с;
2
-0,9х ∙ (-0,6а);
3
-5а ∙ 3,6с.
Достатній
рівень
4
Розкрийте дужки і зведіть подібні
доданки:
1
9(7х – 6) – 18х;
2
7а – 6(19 – а);
3
0,8(6х – 2) + 1,6(х – 4).
5
Зведіть подібні доданки:
1
8х – 17х – 19х + 21х;
2
-9у + 12у – 41 у – 17у;
3
2,6а – 5,4 х – а + 2х.
Високий
рівень
6
Знайдіть значення виразу:
1
0,6(4х – 18) – 0,4(5 – 7х) при х = 2⅞ ;
2
5¼(12 - t) - 3½(-t – 24) при t = -0,4.
Коментарі
Дописати коментар